Regulamin
Regulamin sprzedaży dostępu do platformy kivo.pl
Sprzedaż dostępu do platformy KIVO za pośrednictwem strony internetowej https://kivo.pl realizuje Pikablo Sp. z o. o. wpisana do KRS nr: 0000674206 NIP: 9522161764 REGON: 367092006, ul. Lawendowe Wzgórze 36B/5, 80-175 Gdańsk.
Kontakt ze sprzedawcą możliwy jest pod adresem e-mail kontakt@kivo.pl.
- 1
Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
- Usługa – dostęp do plaformy, którego twórcą jest Sprzedawca,
- Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
- Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 221kodeksu cywilnego),
- Operator Płatności
- Tpay – Krajowy Integrator Płatności S.A., ul. Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań, NIP: 7773061579
- Payu – PayU S.A., ul. Grunwaldzkiej 186, 60-166 Poznań, NIP: 7792308495
- Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://app.kivo.pl/payu/regulations/
- Strona – strona internetowa dostępna pod adresem https://app.kivo.pl/
- Sprzedawca – Pikablo Sp. z o. o. wpisana do KRS nr: 0000674206 NIP: 9522161764 REGON: 367092006, ul. Lawendowe Wzgórze 36B/5, 80-175 Gdańsk.
- 2
Postanowienia wstępne
- Za pośrednictwem Strony, Sprzedawca prowadzi sprzedaż Usługi.
- Do dokonania zakupu za pośrednictwem Strony konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego:
-
- dostęp do Internetu,
- standardowy system operacyjny,
- standardowa przeglądarka internetowa,
- posiadanie aktywnego adresu e-mail.
- Do korzystania z Usługi konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego:
- dostęp do Internetu,
- standardowy system operacyjny,
- standardowa przeglądarka internetowa z włączoną obsługą cookies,
- standardowa przeglądarka plików .pdf (np. AdobeReader),
- posiadanie aktywnego adresu e-mail.
- Kupujący nie może dokonać zakupu anonimowo, ani pod pseudonimem.
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści w ramach formularzy dostępnych na Stronie.
- Wszystkie ceny podane na Stronie są cenami brutto.
- 3
Prawa własności intelektualnej
- Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że Usługa stanowi utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do którego prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.
- Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie Usługi przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy do Usług i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
- 4
Zakup Usługi
- W celu zakupu Usługi, Kupujący musi podjąć następujące kroki:
- zalogować się na Stronie,
*W przypadku nie opłacenia dostępu do Platformy, po zalogowaniu użytkownik zostanie przekierowany bezpośrednio do strony zamówienia. W taim przypadku należy przejść do punkt 4.
- wybrać opcją płatności z panelu konfiguracyjnego (ikona w górnym prawym rogu),
- kliknąć przycisk „Przedłuż ważność konta”,
- wypełnić formularz,
- zaakceptować Regulamin – akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do dokonania zakupu,
- kliknąć w przycisk „Kupuję i płacę”.
- Po kliknięciu w przycisk „Kupuję i płacę”, Kupujący zostanie przeniesiony na stronę Operatora Płatności celem dokonania zapłaty ceny za Usługę.
- Po skutecznym dokonaniu płatności, Kupujący zostanie przeniesiony na Stronę z potwierdzeniem zakupu. Z tą chwilą umowę o dostarczenie usługi uważa się za zawartą między Kupującym a Sprzedawcą.
- 5
Udostępnienie i korzystanie z Usługi
- Zakupiona Usługa umożliwi Kupującemu pełny dostęp do Strony.
- Korzystanie z Usługi odbywa się na Stronie i wymaga połączenia z Internetem.
- 6
Odstąpienie Konsumenta od umowy
- Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- 7
Odpowiedzialność za wady
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu Usługę wolną od wad.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli Usługa ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
- Jeżeli Kupujący stwierdzi wadę Usługi, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
- Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą, wysyłając wiadomość e-mail na adres kontakt@kivo.pl.
- Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji.
- 8
Dane osobowe i pliki cookies
Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane zostały w polityce prywatności i plików cookies dostępnej pod adresem https://kivo.pl/polityka-prywatnosci/
- 9
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami o dostarczenie treści cyfrowych na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
- skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.
- Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.